למה צריך מסכים מקצועיים לשילוט דיגיטלי ?

פרסום על גבי מסכים והצגת מידע בשלטים מוארים הינם שיטת הפרסום והצגת המידע הפופולארית ביותר כיום. האפשרות של הצגת מידע על גבי מסכים התפתחה והתקדמה בעשורים האחרונים עם התפתחות המסכים והוזלה משמעותית של עלות מערכות שילוט דיגיטאליות אלו.

מה זה מערכת מידע דיגיטאלית ?

מערכת מידע דיגיטאלית הינה למעשה אוסף של מסכים, אם כי קיימת אפשרות גם להציב עמדת מידע בודדת הנקראת קיוסק מידע. על גבי המסך מוצג מידע ופרסום בדבר השירות או השירותים המוצעים ודיווח ועדכון על שינויים והודעות חשובות.

אז עמדות מידע הינם למעשה טכנולוגיה ישנה ?

רוב האנשים נזכרים מיד בעמדת המידע בבנק המספקת מידע אודות מצב החשבון והודעות חשובות מהבנק. קיוסק מידע משמש את הבנקים כבר זמן רב אך כיום התקדמות המערכות מאפשרת להציג מידע מגוון ולא רק לשלוף מידע אודות חשבון ספצפיפי.

פרויקטים מובילים בישראל בשילוב עמדות מידע:

ישראל הינה בין המדינות המובילות בעולם בפיתוחים טכנולוגים, כולל בתחום של עמדות ומסכי מידע מתקדמים. יחד עם זאת היישום בארץ אומנם עדיין בתחילת דרכו אך ניתן לראות שני פרויקטים בולטים ומובילים:

  • משרד התיירות –המבצע שימוש בעמדות מידע בודדות המאפשרות לתייר לדלות מידע אודות סיור או אזור מסוים ללא הסתייעות בנציג שירות ובמשך 24 שעות ביממה.

  • רישות וציוד תחנה מרכזית – כיום ניתן להציג ולנהל באמצעות עמדות מידע מערכות גדולות כגון שדות תעופה או מרכזי תחבורה. בשנה שעברה צויידה התחנה המרכזית של נתניה בעמדות מידע המציגות את כל המידע לנוסעים ועדכונים בזמן אמת. נראה כי הפרוייקט יהווה סטנדרט לתחנות מרכזיות בארץ.

היתרונות של עדכון באמצעות  שילוט דיגיטלי:

עדכני ואלגנטי: השילוט הדיגיטלי מעניק מראה חדיש ומתקדם בכל מקום בו הוא מוצב. בנוסף המצגים מעדכנים נתונים בזמן אמת ואין צורך לבצע עדכון ידני במידע עבור הנוסעים או המשתמשים.

שליטה מרחוק: ניתן לשלוט על המסכים מרחוק וכך ניתן להודיע על עיכוב עקב תאונה, שביתה או כל אירוע פתאומי ביעילות ובזריזות.

תמיד בולט וברור: הטכנולוגיה המתקדמת של מסכי המידע מאפשרת לצפות בהם גם מהצד וגם כאשר קיים אור שמש.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>