שילוט דיגיטלי במסכי מדיה – קקטוס מדיה בע"מ

מה חושבים הצרכנים?
69% – חוויית הקנייה: האלמנט החשוב בבחירת החנות.
32% – פרסום בנקודת המכירה יעיל יותר מפרסום מחוץ לחנות.
46% – רוצים לראות על המסכים השוואה בין מוצרים שונים.
43% – רוצים לראות על המסך יותר מידע אודות איכות המוצר.
(מקור: מחקר Arbitron 2009)

שימוש במסכים דיגיטליים, מהקטנים בהם ועד מסכי ענק, הוא אחת הדרכים היעילות אל ראשו ואל כיסו של הצרכן. השימוש באלה הולך וצובר תאוצה, ופותח עולם חדש של תקשורת בין חנויות, רשתות ואתרי בידור לבין צרכניהם. אלה עושים שימוש בטכנולוגיה כדי לעניין את הלקוחות, לספק להם מידע רלבנטי ולעשות זאת בצורה ממוקדת קצת יותר מפרסום כרזה באיילון.

מה מרוויחות החברות עצמן, קל להבין: היעילות מתבטאת בהגברת המכירות!

ברשת מסוימת בארץ קודם חטיף שוקולד פופולרי, והעלה את המכירות של כל קטגוריית חטיפי השוקולד ב-15%, וברשת מזון אחרת גרם קידום של מנות חדשות בתפריט באמצעות המסכים להיענות מאסיבית כל-כך, שמלאי המצרכים למנות אלה אזל באותו היום.

אבל גם מבחינת הצרכן קיימים יתרונות לא מועטים בוויזואליה המרצדת לנגד עיניו. חוויית הקנייה משתפרת לא רק בגלל העובדה שמשעמם לו פחות בזמן ההמתנה, אלא כי הוא נחשף למבצעים שמתאימים יותר להעדפותיו – מעין סינון של המידע שחוסך לו "כאב ראש" ו"רעשים" מיותרים

למידע נוסף ואיפיון אנא צרו קשר: 1800-80-80-89 קקטוס מדיה בע"מ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>