מטרותיו של מועדון הלקוחות – קיוסק מועדון לקוחות אוטומטי

  • איסוף, עיבוד וניתוח מידע אודות הלקוחות ומאפייניהם
  • יצירת ערוץ תקשורת פתוח מול הלקוחות למסירת מידע, העברת פרסומים ומתן הטבות
  • איתור צרכי לקוחות והתאמת הפתרון המיטבי עבורם
  • העמקת הקשר עם הלקוחות והגברת נאמנותם לאורך זמן
  • איתור ופנייה למגזרים חדשים והרחבת קהל הלקוחות
  • אמצעי לשיפור שביעות רצונם של הלקוחות, ע"י קבלת פניות בנושאי שירות, צרכים וכד'

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>