עוד סקר לשילוט דיגיטלי בנקודות המכירה – קקטוס מדיה בע"מ

התחום המתפתח של השילוט הדיגיטלי בנקודות המכירה כבר הפך למובן מאליו. סקר שערכה חברת מחקרי השוק נילסן ב-2010, מגלה כי המודעות למסכי שילוט דיגיטליים בנקודות מכירה נמצאת במגמת עליה מתמדת ועומדת בקרב הצרכנים כיום על 66%, זאת בהשוואה למודעות לאמצעי מדיה אחרים בנקודות מכירה, העומדת על 25% (זאת על פי סקר שנערך הידי POPAI, ארגון השיווק הבינלאומי).

הנתונים של נילסן תואמים לסקר חדש שערכו חברות המחקר Arbitron ו-Edison Research בארה"ב. על פי סקר זה, 70% מהאמריקאים (181 מיליון) נחשפו לשילוט דיגיטלי במקום ציבורי בחודש האחרון ו-47% אף זכרו פרסומות שראו. מעבר לכך – אחד מכל חמישה נשאלים הודה כי ביצע רכישה לא מתוכננת אחרי שראה פרסום על המסך בחנות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>