קיוסק מידע ושילוט דיגיטלי בגן חיות

zoo-prague-info-kioskקיוסקי מסך מגע ניתן להשתמש בגני חיות כדי לשפר את חוויית המבקר ולספק גישה למגוון עצום של מידע הנוגע לבעלי החיים על נוף. קיוסקי גן החיות יכולים לספק פרטים ברקע הרבה יותר שפוסטרים ויכולים לכלול גם קטעי וידאו של החיות בסביבתם הטבעית. יתר על כן, גן חי קיוסקים יכולים לשמש כדי להראות חיות נכחדות או להודיע ​​למבקר על שימור חיות בר, את כדור הארץ וכיצד ההתחממות הגלובלית עשויה להשפיע adminals ואת עצמנו.

קיוסקי מסך מגע גן החיות יכולים להיות ממותגים כדי שיתאימו לכל אחד מהמיקומים בתוך גן החיות וכל קיוסק יכול לקבל מידע ספציפי למיקום זה עדיין תוך קישור למידע המתייחס לכל בעלי החיים.

באמצעות מסך מגע בגן חיות של אנשים צעירים יכולים למצוא את התמונות וקטעי וידאו enteraining משמשים כדי לחנך אותם. הקיוסקים בגן החיות יכולים להיות מקושרים יחד כך שילדים קטנים יכולים לקבל רמזים שהם משתמשים בכל מכונה ולקחת את מסעם סביב גן החיות.

קיוסקי גן החיות אינם מוגבלים לשימוש שלהם במארזים אבל יכולים גם להיות ממוקם בחנויות וחדרי אוכל. קיוסקי גן החיות יכולים להיות ממוקמים בכניסה לגן החיות גם כאלה שאנשים יוכלו לגשת למידע בזמן המתנה. בנוסף, קיוסקי גן החיות יוכל לשמש עבור המבקרים שלך כדי להפוך את תרומה או להשאיר את המשוב על הניסיון שלהם בגן החיות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>