שילוט דיגיטאלי וקיוסק מידע יינות

wine-kioskבחנות מומחה היין שלך
קיוסקי ייעוץ היין להעצים את הלקוחות שלך כדי לבחור את היין הנכון ליום הולדת, מסיבה או אירוע מיוחד אחר. הלקוח משתמש קיוסק מסך מגע כדי לבחור את היין שהם מחפשים מבוססים על הבחירות הראשוניות שלהם. הלקוח יכול לבחור יינות לפי מחיר, לפי מדינה, או אפילו לעיין בהצעות המיוחדות הזמינות היום!

קיוסקי עצות היין להסיר את הבעיות הבסיסיות ביותר צורך יש בבחירת יין שתמיד משאיר אותם לקטוף משהו שהם לא נהנים.

באמצעות קיוסקי עצות היין, משתמשים יכולים פשוט לסרוק את הבקבוק באמצעות סורק משולב בר קוד בקיוסק, ופרטים של היין יופיעו. לא רק זה, אבל זה יכול גם להראות רעיונות חלופיים.

כל בקבוקי היין יש קצת מידע עליהם אשר במרחב קצר מאוד מנסה למכור את הבקבוק ללקוח.התווית יכולה לקבל מידע על הטעם והמפיק אך קיוסקי עצות היין יכולים לספק הרבה יותר מידע מעמיק כדי לאפשר ללקוחות לעשות בחירה מושכלת.

לא רק שקיוסקי עצות היין מאפשרים ללקוחות שלך למצוא את היין המתאים להם אבל הקיוסק יכול להיות עד נמכר ומוצרי Cross-Selling אחרים בשבילך. זה גם עוזר למשחררי צוות העמוס שלך להתרכז בקבלת הזמנות ופעילויות אחרות.

שימוש במסך מגע קיוסקינו את מכונות עצות היין יכולות לעבור באופן אוטומטי את עצמם ולכבות בכל יום ויכולות להיות ממותגת באופן מלא כך שתתאמנה בחנות שלך. כולל את הלוגו שלך וצבעים כך שהקיוסק הוא חלק מצוות של החנות שלך!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>