מחקר ורעיון מטורף לשילוט דיגיטלי – כל הקודם זוכה

תורגם מ: Nielsen study shows Adspace DOOH viewership up 47% in past two years

מחקר מגלה שקונים זוכרים ומעריכים פרסום בקניון
כמחצית מקוני הקניונים בארה"ב (47%) צפו בתוכן של Ad space Mall Network, ומהם ל-37% היה זיכרון סביר לגבי פרסומות ספציפיות שראו ברשת, כך עולה ממחקר של חברת נילסן מדיה שהוזמן ע"י Ad space Networks. הרשת שידרה תכניות במסכים החכמים שנקראים "עשרת נבחרי היום" שמציגים את עשרת המבצעים הטובים בקניון בכל שבוע. יותר מ-250 בתי עסק מגישים את המבצעים שלהם כדי להיבחר ל"עשרת הגדולים" ולהיכלל בלופ של 6 דקות שמכיל תכני פרסום מקומיים וכלל-ארציים. התוצאות מראות שקונים ראו את המסכים 3.3 פעמים בממוצע בביקור בקניון, סה"כ זמן של 1.9 דקות, כל צפייה של כ-34 שניות. כשכל פרסומת נמשכת 10-15 שניות, כל קונה רואה כ-3 פרסומות בפעם. המחקר גילה שיותר בני נוער רואים את המסכים, ליותר זמן. 77% מהקונים מסכימים שהמסכים הם דרך טובה לקניון לפנות אל לקוחותיו, ו-71% מודים שהתכניות והפרסום הם אינפורמטיביים. 75% דיווחו על הנאה מתוכן המבצעים של המסכים, ו-80% אמרו שיסתכלו או יקשיבו למסכים בביקורם הבא בקניון.

שלטים דיגיטליים בקניונים מגבירים את המכירות באופן משמעותי
רשת הקניונים הענקית WESTFIELD AMERICA , המחזיקה 120 קניונים בכל רחבי העולם, החלה להפעיל מערכת שילוט דיגיטלי הפועלת כרשת ונשלטת על ידי הנהלת החברה. בתחילת החודש השיקה החברה רשת תקשורת המאפשרת העברת מסרי פרסום לשלטים דיגיטליים ב- 22 קניונים. חברת ARBITRON ביצעה עבור הרשת מחקר המשווה תגובות של צרכנים/מבקרים בין שילוט רגיל לשילוט דיגיטלי, ומתברר כי אלה שנחשפו לפרסומות אלקטרוניות המוצגות על שלטים דיגיטליים זכרו את תוכן הפרסומת ב- 88% יותר מאלה שנחשפו לפרסומות הרגילות. המחקר גילה עוד, כי הייתה עליה של 111% (!) במכירה של מוצרים שהתפרסמו באמצעות שלטים דיגיטליים. בשל התוצאות הדרמטיות במכירת מוצרים, מעריכים כי קמעונאים יעדיפו להתמקם בקניונים בהם קיים שילוט דיגיטלי. הטמעת השילוט הדיגיטלי בקניונים והשליטה בפרסום ממרכז אחד, תהווה עבור רשת הקניונים מרכז רווח נוסף. הפורבס מדווח כי מסעדה אשר רכשה פרסום בשלט דיגיטלי העלתה בתוך מספר שעות את מכירותיה ב- 8% לעומת מסעדה של אותה רשת בקניון שבו לא היה שילוט כזה.התייחסות: כולנו מכירים את השילוט הדיגיטלי שהתבסס בישראל היטב. עסקים רבים יכולים ליהנות מגידול בהכנסותיהם, בייחוד ברמת הקניון, אם ישתמשו בשילוט דיגיטלי לפרסומות מכירה. הממצאים של המחקר שנעשה בארה"ב הם חד משמעיים.

מחקר: לקוחות זוכרים ואוהבים פרסומות שראו על גבי לוח פרסום דיגיטלי
לוחות הפרסום הדיגיטליים ברחבי ארה"ב זוכים לציונים גבוהים בקרב הצרכנים – כך עולה ממחקר חדש שפורסם לאחרונה, אשר מצביע על כך שרוב מכריע של הצופים חושבים כי השלטים הללו אטרקטיביים ומסייעים לקהילה. המחקר בוצע בסוף 2007 על ידי איגוד מפרסמי החוצות של ארה"ב, וכלל 402 נשאלים ושבעה לוחות פרסום בקליבלנד, אוהיו.מהמחקר עולה כי רמת החשיפה לכל לוח פרסום דיגיטלי תלויה ברמת התנועה של הצרכנים. בקרב אנשים שנמצאים הרבה זמן בדרכים, כלומר נוסעים יותר מ-300 ק"מ בשבוע, כ-73% אמרו שראו לוח פרסום דיגיטלי, אך גם בקרב אנשים שנוסעים פחות יותר ממחציתם ראו לוח פרסום דיגיטלי בשלב כלשהו. בנוסף, קרוב לרבע מהצופים אמרו כי הבחינו בפרסומת כאשר ראו לוח פרסום דיגיטלי, יותר משליש מהם אמרו שהם מביטים לעבר הלוחות לפעמים, ו-31% מהם אמרו כי הם מסתכלים על הפרסומות רוב הזמן.גם התגובה למותגים גבוהה: יותר משמונה מתוך עשרה צופים זכרו לפחות מודעה אחת שראו על גבי לוח פרסום דיגיטלי, 65% מהם אמרו כי הם זוכרים לפחות שתי פרסומות, 47% זכרו שלושה פרסומות ו-29% זכרו ארבע פרסומות או יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>