5 יתרונות של שימוש בקיוסקי אבטחת סייבר

שמירה על התשתית של החברה שלך מפני התקפות זדוניות היא חיונית אם אתה מוסד פיננסי שחילופי נתונים קנייניים או מתקן שירות שמספק חשמל ליישובים. בגלל התקפות הסייבר של ימינו גדלו באופן משמעותי בתחכום, היעד ותדירות, זה חשוב יותר מתמיד לשקול את Cyber-הביטחון של הארגון שלך. פעמים רבות, ניתן להעביר פרצות אבטחה אלו על ידי ספקים, אנשי שירות או אפילו לעובדים תמימים באמצעות מכשירי מדיה ניידים. קיוסקים Malware להבטיח שהארגון שלך הוא מוגן באופן מלא על ידי מתן לך עם שליטה על זרימת הנתונים הנכנסים למתקן. להלן חמישה היתרונות העיקריים של פתרונות אבטחת קיוסק-Cyber ​​פריסה:

מניעה – בקיוסקים תוכנות זדוניות, מנועי אנטי וירוס רבים מופעלים בו זמנית, לשפר את המהירות ויעילות של איתור מזהמים אפשריים. על ידי איתור איומים לפני שהם נכנסים למתקן, לארגונים להגן על המערכות שלהם ונתונים קריטיים ולמנוע התקפת התרחשות.

בקרה – בנסיבות מסוימות, תקנות ממשלתיות מורכבות דורשות מתקנים מאובטחים לשימוש מדיה נשלפת סריקת פתרונות שהיו מוצלחים בגילוי יותר מ -1.5 מיליון תולעי מחשב, וירוסים וסוסים טרויאניים בשנה שעברה. קיוסקים תוכנות זדוניות לעזור לספק לארגונים עם שליטה על התקני מדיה שיקבלו הרשאה לגישה לרשת הפנימית ולכן הם יכולים לסנן.

צדדיות – לא משנה אם אתה מנהל את האבטחה של המטה חברה, ארגון ממשלתי, קמפוס חינוכי או מוסד בנקאי, קיוסקים אבטחת סייבר יכולים לעזור להגן עליך והתשתית של החברה שלך. קיוסקים אלה נועדו כדי להתאים למגוון רחב של מתקנים וארגונים ויכולים להיות מותאמים אישית כדי לנצל מגוון רחב של מערכות תוכנת אבטחה וסריקה. בנוסף, הסורקים בתוך הקיוסקים תוכנות זדוניות יכולים לבדוק סוגים שונים של מדיה, כולל כונני USB, תקליטורי DVD וכרטיסי זיכרון.

צמצום צוות ה-IT – מבקרים ואנשי צוות יכולים להשתמש בקיוסקים האלה ביכולת שירות עצמי כדי לבדוק את התקשורת מקוונת שלהם, אשר יכולים לצמצם אותו וסייבר צורכי איוש האבטחה של חברה.

ביטחון עצמי – קיוסק אבטחת הסייבר מציע שקט נפשי והביטחון לארגונים לדעת בודאות שהם יכולים לשמור על הרשת שלהם ללא תוכנות זדוניות ולשמור על רמה נוספת של ביטחון בכל העת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>