סקירת יתרונות השילוט הדיגיטלי בקמעונאות

השילוט הדיגיטלי, שפרץ בסערה אל עולם הפרסום, לוקח חלק בלתי נפרד בתחום הקמעונאות ומשמש בתי עסק רבים למשיכת קונים ולקוחות שונים. אפשר לשלב אותו במגוון רחב מאד של בתי עסק, עובדה ההופכת אותו לרלוונטי ומתאים. הנה כמה מיתרונותיו של השילוט הדיגיטלי בקמעונאות:

  • מתאים לכל תחום – בין אם מדובר בעסק בתחום המזון, כמו מכולת קטנה או אולי סופרמרקט גדול, בין אם זו חנות לממכר מוצרי הלבשה והנעלה או אולי חנות של ציוד משרדי או ספרים, השילוט הדיגיטלי יכול להתאים לכל סוג של עסק בתחום הקמעונאות ולמשוך אליו לקוחות רבים ולחשוף בפניהם את המידע הרלוונטי למוצר המוצע בבית העסק עצמו.

  • יצירת אינטראקציה עם הלקוחות – השילוט הדיגיטלי, ושלא כמו האמצעים הפרסומיים/שיווקיים אחרים, מאפשר ליצור קשר עם הלקוח, וכבר בזמן הרכישה עצמה. מרגע כניסתו של הלקוח אל החנות, ואפילו עוד לפני, קרוב לכניסה, ניתן לחשוף בפני הלקוח את התכנים הרלוונטיים שיכולים לעודד אותו לרכוש מוצרים נוספים וגם להפוך את הקנייה עצמה לחווייתית הרבה יותר. בכל רגע נתון, שבו צופה הלקוח בלוח זה, ניתן לראות את תגובתו וגם את יכולת השפעתו של הלוח הדיגיטלי עליו. בדרך זו אפשר להחליט האם להמשיך בצורת פרסום זו או אולי להחליף אותה באחרת.

 

  • אפשרות לעדכונים בכל עת – בין אם מדובר בפרסום של מבצעים חדשים, הנחות שמוצעות באותו הרגע או אולי מוצרים חדשים שעלו על המדפים, שילובו של הלוח הדיגיטלי בתחום הקמעונאות מאפשר לבצע עדכונים בכל עת שבה מעוניינים ובאופן מהיר במיוחד. בעזרת מחשב, השולט על לוחות אלה, מבצעים את העדכון הנדרש או שינויים שונים בלוח או בפרסומים שבו.

 

  • פנייה אל הלקוחות הרלוונטיים – מכיוון שניתן לשלב את לוח המודעות הדיגיטלי בכל מקום ונקודה בחנות, אפשר לפרסם בו את התכנים הרלוונטיים לאותה הנקודה. למשל, באזור שבו נמכרים מוצרי בריאות, אפשר לפרסם מבצעים שונים ותכנים שוודאי יעניינו לקוחות המחפשים מוצרים מסוג זה. בחנויות המציעות למכירה מוצרי תינוקות, ומציעות, בין היתר, גם עגלות, אפשר לפרסם באזור שבו מוצעות העגלות, את סוגי העגלות השונים ואת יתרונותיהם של הדגמים הקיימים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>