שילוט דיגיטלי מוסדות חינוך ולוח המודעות

אחד מיתרונותיו של השילוט הדיגיטלי הוא העובדה שניתן להתאימו כמעט לכל צורך. לצד לא מעט בתי עסקים ומקומות מסחריים שונים, שאותם הוא משרת, אפשר למצוא שילוט דיגיטלי גם במוסדות החינוך בארץ המשרתים קהל גדול מאד של תלמידים. הצורך לאינטראקציה תמידית עם "קהל לקוחות" (התלמידים) וגם הרצון בבחירה בפתרון יעיל, מתקדם ובעיקר איכותי, מאפשרים למוסדות חינוך אלה ליהנות ממענה נקודתי שיכול גם ללוות אותם שנים ארוכות ומבלי הצורך לחפש אחר אחרים, חדשים יותר.

בעוד שבעבר השתמשו מוסדות החינוך בלוחות המודעות הישנים, שבאמצעותם פרסומו מידע רלוונטי וחשוב לתלמידים, מהיום גם הם מצטרפים אל הקדמה ומשתמשים בשילוט דיגיטלי. ההווה מעולם לא נראה טוב יותר, ובעזרת השילוט המתקדם הזה יכולים מוסדות החינוך להגיע לכמה שיותר תלמידים ובאמצעים המושכים תשומת לב רבה במיוחד!

יתרונות רבים בשלט אחד

השילוט הדיגיטלי מהווה תחליף מצוין ללוחות המודעות הישנים, ששימשו את בתי הספר לצורך תליית מודעות. בין אם מדובר במודעות של הנהלת בית הספר, של אחד מהמורים, או אולי, אם מדובר באוניברסיטה או מכללה, מודעות של אגודת הסטודנטים או מפרסמים. היום, השילוט הדיגיטלי, שאפשר לשלב במסגרת לוח מודעות חדשני, יכול להציע מידע, הרלוונטי לקהל, הצופה בו, וזאת בשילוב אפקטים חזותיים שהופכים את המידע למעניין ולחווייתי יותר.

האפשרות לשלוט בשילוט הדיגיטלי המוצע בלוחות אלה הופכת אותו לפתרון מועדף על ידי מוסדות החינוך, ובעיקר מניעתם של פרסומים לא רצויים. אפשר בכל זמן נתון להעלות פרסום חדש או לקבוע מראש את תזמונו. אפשר לבחור לפרסם בכל נקודה שונה בשטחו של המוסד החינוכי את הפרסום הרלוונטי לאזור ולהפיק מכך תועלת רבה. לא צריך להדביק על לוח המודעות פרסומות שונות או מודעות חשובות, ואחר כך להסירן. ממקום אחד, ממחשב אחד ניתן לשלוט בכל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>