שימוש גובר והולך בעמדות המידע

במטה יהודה מדווחים השבוע על שימוש גובר והולך בעמדות המידע שהוצבו לפני כשנתיים בבניין המועצה * דדון: "היענות התושבים לשירות חוסכת את זמן ההמתנה"

מזה כשנתיים פועלות במשרדי מועצת מטה יהודה עמדות מידע ממוחשבות שנועדו לחסוך זמן יקר ולאפשר לתושבים לבצע פעולות באופן עצמאי ולחסוך את זמן ההמתנה. העמדות פועלות כחלק מאסטרטגיה מועצתית שנועדה להרחיב את רמת השימוש בכלי מידע ממוחשבים כמנוף לשדרוג השירות ולייעול תהליכי העבודה. השבוע מדווחים במועצה כי אם בתחילת הדרך היה לחלק מהתושבים ספק טבעי בדבר יעילותן של העמדות, הרי שזה התחלף בשנה האחרונה בעלייה משמעותית בשימוש בעמדות המידע

להמשך המאמר לחץ כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>