מיתוג וסגנון לעסק שלך באמצעות מסכי מידע מרשימים

לקוחות, מכל סוג, מעדיפים לקבל שירות אישי מאדם פיזי ולא ממכונה. בעבר נהוג היה בכל עסק לקבל את פני הלקוח על ידי שירות אנושי. יחד עם זאת התחרות ושחיקת הרווחיות מחייבת את בעלי העסקים לחסוך בהוצאות ובפרט בהוצאות כוח אדם. שלטי ההכוונה היו תחילת הדרך של הכוונה באמצעות שלטים במקום אנשים.

היום הכוונה זו נעשית באמצעות עמדות מידע שזוכות גם לכינוי קיוסק מידע. בכל מרפאה או מוקד שירות אנו פונים ישירות לעמדת המידע, מקישים פרטים ומקבלים תור או מידע לגבי השירות לו אנו זקוקים. השימוש בעמדות המידע מוסיף יוקרה וחדשנות לכל עסק.

באמצעות עמדות מידע יכול הלקוח לקבל את המידע בו הוא חפץ וגם מידע נוסף אותו לרוב לא היה מבקש מנותן שירות אנושי. כאשר הלקוח מחפש הכוונה או טופס ניתן להציע לו גם כוס קפה או מבצע חם וכך להגדיל את הרווחיות מכל לקוח ללא כל השקעה נוספת.

קיוסק מידע פרסומי כדאי להציב בכל משרד או חדר המתנה:

היתרון המרכזי בקיוסק מידע הוא שדרכו ניתן לפרסם ישירות לקהל ממוקד אשר מקבל מידע בהתאם לדרישות שלו. הצבת עמדת מידע בחדר המתנה, או בכניסה לאירוע יספק לאורחים תעסוקה ובו בעת פלטפורמת פרסום ממוקדת ואיכותית.

המרפאות ובתי החולים כבר גילו את היתרונות הגלומים בקיוסק מידע ובכל מרפאה המידע מסופק כיום בסיוע עמדות מידע אלקטרוניות. כנראה שעמדות המידע הם להיט שיהפוך להיות חלק מהנוף בכל עסק ומרכזי שירות לציבור.

הפרסום ממשיך עם הלקוח:

בנוסף, באמצעות עמדות המידע יכול הלקוח לבחור את המידע שהוא רוצה לקחת איתו הביתה, על ידי הדפסה של המידע המבוקש. כך עמדות המידע  מספקות מרחב פרסום יקר אך בזול, גם לאחר שהלקוחות יצאו מבית העסק.

המשתמש מדפיס קופונים או מידע לגבי שירות או מוצר ובנוסף מקבל מידע על מבצע או הטבה המתאימה בדיוק עבורו.

לסיכום: התוכנות המתקדמות המפעילות את עמדות המידע בשילוב מסכים באיכות גבוהה יוצרות חווית משתמש מדהימה. עמדות המידע הפכו ללהיט וכך גם הפוטנציאל לחסכון והגדלת מכירות הטמון בהן.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>