מסך מגע מקצועי לקיוסקים ועמדות מחשב

מסך מגע (מכונה גם מרקע מגע, צג מגע) הוא אמצעי קלט ובו זמנית אמצעי פלט למחשב, לטלפון סלולרי ולמכשירים אלקטרוניים שונים. המסך משמש אמצעי פלט ויזואלי כמו כל מסך מחשב אחר ובו זמנית משמש כאמצעי קלט מסוג אמצעי הצבעה (תחליף עכבר). בנגיעה במסך המגע ניתן להזיז את הסמן למקום בו האצבע של המשתמש נוגעת או עט מיוחד שהמשתמש אוחז בו נוגע.
כמו כל אמצעי הצבעה אחר, גם עם מסך מגע אפשר להפעיל מקלדת מרקע וירטואלית – דהינו חלק מהמסך שיש עליו ציור של מקלדת, והוא מתפקד כמקלדת כשנוגעים בו באמצעי הצבעה. למסך מגע שמופעל על ידי האצבעות יש יתרון על פני אמצעי הצבעה אחרים בכך שהוא מאפשר הקלדה על המקלדת הווירטואלית בעשר האצבעות כאילו היא הייתה מקלדת רגילה. זאת בניגוד לאמצעי ההצבעה האחרים המדמים הקלדה באצבע אחת. חסרונו של מסך המגע ביחס לאמצעי הצבעה אחרים, הוא בכך שהמקלדת הווירטואלית צריכה להיות גדולה יותר מזו שמופעלת על ידי אמצעי ההצבעה האחרים ולתפוס חלק גדול יותר מהמסך.
הפעלת מחשב בעזרת מסך מגע מקובלת בשני מקרים:

  • כאשר אין מקום למקלדת ולעכבר כמו בדוכן מידע, במחשב לוח כמו זה המורכב על כיסא גלגלים או במחשב כף יד.
  • כאשר למשתמש המחשב אין זמן להתרכז גם במסך וגם באמצעי הקלט, כמו במחשב בו משתמשים מלצרים במסעדה.
קקטוס מדיה מציעה מסכי מגע מקצועים למגוון שימושים – התקשרו עכשיו 1-800-80-80-89

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>