קיוסק מידע דיגיטלי אינטראקטיבי, נעים להכיר

קיוסק המידע הישן הופך לאטרקציה מושכת:

לאחרונה נראה כי הטכנולוגיה החדישה והמתקדמת ביותר בתחום השירות והפרסום חוברת עם מסכי המידע המוכרים והוותיקים. בישראל השימוש בקיוסק מידע נפוץ מאוד והקיוסקים החדשים המשתמשים במסכי מגע יוצרים חווית משתמש נוחה, פרקטית ומושכת.

קיוסק מידע בשירות המפרסם:

אין ספק כי המפרסמים אוהבים את קיוסק המידע היות והוא מאפשר להם לפרסם בקיוסק המידע ישירות מול המשתמש, הנהנה לקבל את המידע ולקרוא את הפרסומות בעיון. מסיבה זו פרסום בקיוסק מידע אישי הפך לכלי פרסום חזק ואפקטיבי.

סוגים שונים של קיוסק מידע:

קיימים מסכים קטנים, החל מ 7", ועד למסכי פרסום בגודל 65" ואף יותר. את המסכים ניתן לתלות בכל מיקום או בעמדה ייעודית ומעוצבת.

היום מסכי מידע קיימים במגוון רחב של סוגים, טכנולוגיות, ושימושים:

  • מסך מידע אישי: לרוב מסך קטן המספק מידע באופן רצוף ללא התערבות של המשתמש.

  • מסך מידע אישי אינטראקטיבי: מסך מידע הכולל מסך מגע ומאפשר למשתמש לקבל בדיוק את המידע שהוא מעוניין.

  • מסך מידע כללי: מסכי מידע גדולים יותר המספקים מידע באופן קבוע לקבוצה של אנשים.

  • מסכי הודעות: בנוסף למסכי המידע הכללים לעיתים מיעדים חלק במסך או קבוצת מסכים להעברת הודעות ועדכונים בנוגע לשירותים ללא פגיעה בהודעות הרגילות והקבועות.

קיוסק מידע עם מסך מגע עבור חברות קטנות:

פרסום הינו אחת ההוצאות החשובות של העסק. לאחר שהלקוח בחר להיכנס לחנות ומעוניין לקנות מוצר זה או אחר, באמצעות מסכי מידע ניתן יהיה לסייע לו לבחור ולהתאים טוב יותר עבורו את השירות או המוצר לו הוא זקוק וכך נוכל לא רק לדאוג לעוד לקוח מרוצה אלא גם להגדיל את המכירות של העסק.

דוגמא: לקוח הנכנס לחנות אך אינו בטוח איזה דגם או מוצר בדיוק הוא צריך. במקום להיעזר במוכרת ולהסתובב בחנות ולבזבז זמן רב, הוא יכול לאפיין באמצעות עמדת המידע את המוצר שהוא מחפש ואף לקבל רעיונות למוצרים נלווים אחרים, אשר ניסיון העבר הראה כי לקוחות מרבים לקנות יחד עם המוצר המבוקש.

כך, לקוח שהגיע לרכוש קרסי דיג ואינו בטוח איזה גודל דרוש לו, ייעזר בקיוסק המידע על מנת לבדוק איזה קרס מתאים ובאותו הזמן המערכת תציע לו באופן אוטומטי גם חוט נוסף, או אביזרים נוספים באופן אוטומטי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>