התחום המתפתח של השילוט הדיגיטלי בנקודות המכירה כבר הפך למובן מאליו. סקר שערכה חברת מחקרי השוק נילסן ב-2010, מגלה כי המודעות למסכי שילוט דיגיטליים בנקודות מכירה נמצאת במגמת עליה מתמדת ועומדת בקרב הצרכנים כיום על 66%, זאת בהשוואה למודעות לאמצעי מדיה אחרים בנקודות מכירה, העומדת על 25% (זאת על פי סקר שנערך הידי POPAI, ארגון השיווק הבינלאומי).
הנתונים של נילסן תואמים לסקר חדש שערכו חברות המחקר Arbitron ו-Edison Research בארה"ב. על פי סקר זה, 70% מהאמריקאים (181 מיליון) נחשפו לשילוט דיגיטלי במקום ציבורי בחודש האחרון ו-47% אף זכרו פרסומות שראו. מעבר לכך – אחד מכל חמישה נשאלים הודה כי ביצע רכישה לא מתוכננת אחרי שראה פרסום על המסך בחנות.